پرفکت لرن پورتال جامع آموزشی

زبان های خارجه,روانشناسی,ترفند

ترفند اینترنت,زبان های خارجه,روانشناسی,تربیت فرزند,کامپیوتر,موبایل,نرم افزار,آرایش,زیبایی,همسرداری

مطالب پیشنهادی : 

شب امتحان با این روش ها بیدار بمون!

فصل امتحان‌ها فرا رسیده است و شما درس‌های نخوانده زیادی دارید! راه‌های زیادی را برای بیدار ماندن امتحان کرده‌اید اما بی‌نتیجه بوده. پیشنهاد ما به شما این است که بعد از این همه تلاش، راهکارهای زیر را هم برای بیدار ماندن امتحان کنید!

نکته اول
خودتان را در حالت فیزیکی کاملا آرامی قرار ندهید! اگر روی یک صندلی نرم نشسته‌اید و پاهای‌تان روی میز است و درس می‌خوانید، روی کاناپه دراز کشیده‌اید و درس می‌خوانید و یا شاید روی تخت‌تان ولو شده‌اید و درس می‌خوانید، نباید انتظار بیدار ماندن داشته باشید. این موقعیت فیزیکی شما را وسوسه می‌کند که خواب کوتاهی را تجربه کنید. اما خوابیدن همان و خواب ماندن تا صبح همان!

نکته دوم
پژوهش‌های دانشمندان نشان می‌دهد که حس بویایی در بیدار نگه داشتن افراد و یا به خواب رفتن تاثیر مشخصی دارد. یکی از بوهایی که می‌تواند به بیدار ماندن شما کمک کند، بوی نعناع است. بوی نعنا هم شما را هشیار نگه می‌دارد و هم تاثیر زیادی در کاهش استرس دارد.

نکته سوم
چرت بزنید! چرت‌هایی که کمتر از ۳۰ دقیقه طول بکشند، به شما انرژی دوباره بیدار ماندن می‌دهند اما اگر بیشتر از ۳۰ دقیقه بخوابید، خواب شما عمیق می‌شود و در صورتی که از خواب بیدار شوید، بیشتر کسل و بی‌انرژی خواهید بود.

نکته چهارم
به فکرتان استراحت بدهید. موسیقی گزینه خوبی برای استراحت فکری است. موسیقی مناسب می‌تواند ذهن شما را بیدار و فعال نگه دارد و در عین حال کمی به آن استراحت بدهد.

نکته پنجم
هرگز برای بیدار ماندن، یک وعده غذایی کامل به برنامه غذایی‌تان اضافه نکنید. بهتر است به جای یک وعده کامل غذایی، میان وعده‌های سبک و مناسبی را انتخاب کنید. نوشیدن یک فنجان چای یا قهوه هم به شما کمک خواهد کرد. کافئین در هر دو نوشیدنی وجود دارد و به حفظ هشیاری شما کمک می‌کند .

, , , , , , , , , , ,

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *

ما را در گوگل محبوب کنید