پرفکت لرن پورتال جامع آموزشی

زبان های خارجه,روانشناسی,ترفند

ترفند اینترنت,زبان های خارجه,روانشناسی,تربیت فرزند,کامپیوتر,موبایل,نرم افزار,آرایش,زیبایی,همسرداری

مطالب پیشنهادی : 

حقه های عالی برای کاهش وزن

رنگ های کورکننده اشتها

اگر فکر می کنید چنین چیزی وجود ندارد ، باید بگوییم اشتباه می کنید. تحقیقات علمی نشان می دهند، رنگ های گرم مثل زرد، نارنجی و قرمز موجب تحریک اشتها می شوند و رنگ های سرد مثل سبز و آبی آن را پایین می آورند.

نقش هورمون های شادی آور در کاهش وزن

مواد غذایی ای با درصد بالای تریپتوفان و مقدار پایین پروتئین موجب می شوند تا مغز هورمون شادی سروتونین در بدن ترشح کند. از جمله این مواد غذایی می توان به خرما، انجیر، خشکبار و شکلات تلخ اشاره کرد.

حقه های عالی برای کاهش وزن۵-perfectlearn.ir
حقه های روانشناسانه

زمانی که به شدت هوس خوردن شکلات دارید، اندکی عطر به یک دستمال بزنید و آن را بو بکشید. این کار تا اندازه ای باعث خواباندن هوس تان می شود.
تأثیر آب ولرم روی کاهش احساس گرسنگی

پس از برخاستن از خواب و پیش از خوردن صبحانه و دیگر وعده های غذایی نوشیدن آب ولرم موجب کاهش اشتها می شود.
حقه های عالی برای کاهش وزن۴-perfectlearn.ir

 موز، سیب یا نعناع را بو بکشید

شما ممکن است احساس حماقت کنید ، اما کار می کند. هنگامی که دکتر آلن آر هیرش از بنیاد تحقیقات طعم وبو در شیکاگو آن راروی ۳،۰۰۰ داوطلب آزمایش کرد ، نشان داد  اغلب کسانی که این کار را انجام داده اند ، کمتراحساس گرسنگی می کردند و وزن بیشتری از دست دادند ، به طور متوسط ۳۰ پوند از هر کدام ! یک تئوری این است که بوییدن غذا به مغز کلک می زندگوئی واقعا در حال خوردن آن است .

حقه های عالی برای کاهش وزن۳-perfectlearn.ir

یک آینه مقابل محل نشستنتان روی میز غذا قرار دهید .

تحقیقات نشان می دهد که مقدار غذا خوردن در مقابل آینه ، نزدیک به یک سوم کاهش پیدا می کند . به نظر می رسد نگریستن در آینه موجب انعکاس برخی استانداردهای درونی و اهداف می شود ، و به شما یادآوری می کند که اصلا چرا در حال تلاش برای کاهش وزن هستید .

۲حقه های عالی برای کاهش وزن-perfectlearn.ir

اطرافتان را با رنگ آبی پر کنید

یک دلیل بسیار خوب برای اینکه چرا فست فودهای کمی هستند که دکور آبی داشته باشند ، وجود دارد : چه باور داشته باشید یا نه ، رنگ آبی و توابعش ، مهارکننده های اشتها هستند !. بنابراین شام را در بشقاب های آبی سرو کنید ، در حال خوردن لباس آبی بپوشید ،و میزتان را با رومیزی آبی بپوشانید . در مقابل ازرنگ های قرمز ، زرد ، و نارنجی در محل غذاخوری دوری کنید. مطالعات نشان می دهد که آنها شمارا تشویق به خوردن می کنند

حقه های عالی برای کاهش وزن-perfectlearn.ir

از غذای خود عکس بگیرید

قبل از اینکه هر لقمه غذا را بچشید، از آن عکس بگیرید ، و فایل عکس ها را بر روی گوشی و یا کامپیوتر خود بر اساس تاریخ ذخیره کنید. شمارش بصری مقدارمصرف ، ممکن است به شما کمک کند تا مصرف خود را مهار کنید.جوان سالک، متخصص تغذیه و سخنگوی انجمن رژیم غذایی آمریکا می گوید :” ذخیره عکس ها و نگاه کردن به آنها باعث می شود که ما متوقف شویم و قبل از غرقه شدن در میل به خوردن فکر کنیم”. به این خوب فکر کنید : شما در حال خوردن یک بشقاب پر از سرخ کردنی ها و غذاهای پر کالری هستید اما یک تصویر از غذا به شما یادآوری می کند که در حال خوردن چه چیزی هستید، در نتیجه می توانید خیلی راحت تر خودتان را کنترل کنید !!!

 خودتان را محکم ببندید

شما می توانید راز تناسب اندام گورو والری(مربی فرانسوی تناسب اندام و لاغری بدون بدنسازی) را امتحان کنید : “برخی از زنان فرانسوی، هنگام بیرون رفتن برای شام روبانی را به دور کمر خود و یا زیر لباس های خود می بندند . این آنها را نسبت به شکم خود هشیارو آگاه نگه می دارد ، به خصوص اگر روبان نسبت به اولش شروع به تنگ ترشدن کند !

, , , ,

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *

ما را در گوگل محبوب کنید